Saturday, August 24, 2013

ProzART Poland - Part 1

 נסעתי לכנס סקראפ בפולין יחד עם שתי חברותי היקרות מימי-מימס וענת-ענתיס. לפני שאספר על הכנס ועל הסדנאות אתחיל ביומיים שקדמו לכנס, יומיים של טיול ובילוי בוורשה המקסימה, עיר שרחובותיה נקיים באופן מופתי, מלאה בגינות מקסימות רחבות ידיים וירוקות, הרבה אגמים קטנים ופסלים מרהיבים.
 מזג האוויר היה נעים ואפילו חמים. כאן בתמונות פארק שופן. זהו פארק ענק מלא מדשאות ירוקות, מים פסלים והמון פינות חמד. ביום בו הגענו לפארק היה יום חג והפארק היה מלא במשפחות עם ילדים שיצאו ליום בילוי.



 אחד מרחובותיה היפים של וורשה, הרבה מסעדות ובתי קפה, חנויות אופנה ובעיקר הנקיון שולט. גם המלון בו התאכסנו היה מעולה, זהו מלון 5 כוכבים בשם Polania Palace המיקום שלו מעולה. המלון שוכן במבנה עתיק שהשאירו רק את המעטפת וכל החלל הפנימי שופץ ומודרני לחלוטין. ממליצה מאד.
עזבנו את וורשה ברכבת בדרכינו לפוזנן-Poznzn. בתחנת הרכבת בפוזנן חיכתה לנו אנה עם מיניבוס שהסיע אותנו במשך שעה לאזור כפרי שנקרא Czempin שם התקיים הכנס.
בהגיענו ציפתה לנו קבלת פנים נעימה וארוחת ערב. לאחר ארוחת הערב היה ערב יצירה בו עמדו לרשותנו חומרי יצירה בהם נוכל להשתמש ליצירה חופשית.
על הארגון והאירוח אספר בפוסטים הבאים.
בבוקר למחרת כל משתתפת קיבלה חצי שעה של צילומים עם צלם מקומי ומאד מקצועי שמו Marcin Ralajczak מבין הצילומים הרבים קיבלה כל אחת 3 תמונות בהן תשתמש בסדנאות הדפים. את שאר התמונות קיבלנו על CD שנבחר ונפתח מה שנרצה.

לאחר הצילומים היה יום יצירה והפעלה עם פרסים. מימי ענתי ואני בחרנו לנסוע לפוזנן ולבלות בה כמה שעות . פוזנן עיר חביבה מאד עם שוק מקסים שדרות רחבות והמון פסלים.





עד כאן חלק ראשון, ההמשך יגיע...



5 comments:

li-bee-ti said...

איזה תמונות מקסימות. ממש עושה חשק.
תודה ששיתפת!

פיית מרציפן said...

וואו איזה כייף
שווה שווה שווה

wintam said...

זה נראה ונשמע כל כך כיף! יפה לך!

olushka-design.blogspot.com said...

הכל נראה כל כך יפה, נשמע שנהנתן שם :)

חתולי8 said...

תמונות יפות, שמחה מאד שנהניתן! מחכה לראות תוצרים מהסדנאות.