Saturday, August 24, 2013

ProzART Part 2 - Carola Workshop

הסדנה הראשונה בכנס היתה סדנת דף מעוצב בהדרכת Karola Witczakקרולה היא מעצבת צעירה וחביבה, מוכשרת מאד ואני עוקבת אחרי הבלוג שלה כבר תקופה ארוכה.
 הקיט כלל 4 דפים ואני השתמשתי בשלושה מתוכם. הסגנון לא היה חדש לי וקרולה הדריכה בצורת העתק/הדבק.
אני אישית לא אוהבת להעתיק בדפים ולכן שיניתי קצת לכוון הסגנון שלי.
 התמונה היא אחת משלושת התמונות שצולמו על ידי הצלם Marcin. הקישוטים חלקם מהקיט ואת חלקם החלפתי בקישוטים שלי.

בקרוב פוסט נוסף על הסדנה של אנה דוברובסקה.

Thanks For Stopping By 

6 comments:

פיית מרציפן said...

עינתוש איזה כייף לקרוא ולראות חוויות
אני כל כך שמחה שנהניתן
מקווה שמצב היד השתפר
נשיקות
ענת

wintam said...

תמונה נהדרת ודף מקסים! גם אני מחובבות קרולה והדפים שלה יפהפיים! את יודעת אם יש קולקציה חדשה?

Olga Siedlecka said...

Lovely!

Anonymous said...

עינת דף מקסים ותמונה מהממת! טל.

חתולי8 said...

דף יפהפה! ואני מאד אוהבת את הבלוג של קרולה.מכירה אותו כבר כמה שנים.חבל שבזמנו היא לא הגיעה לארץ, מאד רציתי להשתתף בסדנא שלה.

Einat's Art World said...

תודה תמי, אין לי מושג לגבי קולקציות של קרולה.