Friday, August 17, 2012

Teabag Journal - Worksope with Anna


הסדנה השנייה ביום הסדנאות הראשון, הייתה סדנת teabag journal . בסדנה זו אנה לימדה ליצור מחברת/יומן שאת הכריכות הקדמית והאחורית עיצבנו  בטכניקה מיוחדת פרי רעיון מקורי של אנה.
זו הכריכה האחורית שלי.


אני מקבלת המון פניות מבנות שלא השתתפו בסדנאות ומאד מצטערות על כך ומרגישות פספוס.
כל אחת שמעוניינת להשתתף בעתיד מוזמנת ליצור איתי קשר על מנת שאדע, כי יש אפשרות שאנה תגיע פעם נוספת לישראל.
לכל הבנות שכן השתתפות אני חייבת להזכיר שאנה ביקשה להעלות בבלוגים ובפייסבוק תמונות של תוצרים מוגמרים בלבד ולא להעלות תמונות שצולמו במהלך היצירה, אני מקווה שתקבלו את בקשתה בהבנה ותכבדו אותה. כמו כן בנות בבקשה לא להעביר את הידע שלמדתן לחברות או להעביר סדנאות דומות כי אנה שוקדת ועובדת על רעיונות מקוריים שלה ועלינו לכבד אותה כאומנית המתפרנסת מהסדנאות שהיא מעבירה ברחבי העולם.

שוב תודה לכל הבנות שהשתתפו בסדנה המדהימה הזו.
תודה על התגובות המקסימות שלכן.
Thanks for stopping by

6 comments:

anat goldich said...

עינת
יצא לך מקסים וכיף לך שזכית לדף שהכינה עבורך אנה :_)))) וכמובן... קחי אותי בחשבון בסדנאות הבאות שלה למרות שאני מתארת לעצמי שזה לא יהיה מחר :-))) ( וחבל :-)))
ענת

Ruthie Tzchory said...

כמה יפה לראות כיצד לקחת את היומן הנפלא שאנה הכינה עם כל הגראנג'יות שלו והטכניקות הנפלאות שממלאות אותו ויצרת לך יומן משלך שתואם בדיוק את האופי האישי והצבעים האופיניים לך. פשוט מקסים!!! בהזדמנות זו אני מודה לך שוב על הסדנאות הנפלאות עם אנה ועל האירוח המקסים שלך, אכן נשאר טעם של עוד! לגבי המסר שהעברת כמו שאנה עצמה ביקשה בסדנאות, אני חושבת שלא יכולת לעשות זאת בצורה טובה וברורה יותר. יישר כח!!! שבת שלום

(גילעדית (מרגלית גילעד said...

אני מאלה שמצטערות שפספסו ואחרי שראיתי את התוצרים בלייב עוד יותר נצבט לי הלב. העבודות פשוט יפיפיות ואשמח אם היא תגיע לארץ להשתתף בסדנא שלה.

חתולי8 said...

מאד מאד יפה! רק למה משמאל לימין?
מצד שני זה לא משנה כי מה שאצלך משמש ככריכה אחורית מוצא חן בעיני יותר.....

gitana said...

עינת ,כריכה מקסימה ,זכיתי לראותה מקרוב ואהבתי מאוד

li-bee-ti said...

כל כך כל כך יפה ומיוחד!
אין ספק שהפקת המון ויצרת מחברת שהיא ממש ממש "את".
כל הכבוד על היוזמה, ואהבתי את האופן בו ביקשת להגן על הידע שאנה העבירה לכן.