Monday, April 30, 2012

Roma - LO

דף שעיצבתי לפי סקיצה של טניה לאתגר בבלוג של נתנאלה.
השתמשתי בנייר מהקולקציה בעיצובה של אנה, בה גם נשתמש בסדנאות שיתקיימו באוגוסט בארץ .
התמונה צולמה ברומא לפני כמה שנים. בעיצוב התחברתי לאהבה שלי לרומא ולמה שרומא מסמלת עבורי.


מהדף אני מאד מרוצה, מהצילומים פחות, זה לא הצד החזק שלי.
תודה שקפצתם לבקר, אני מודה מראש לכל המגיבות.
עינת

I'm entering my lo into these challenges; 

anything but a card - Crafting for all Seasons
anything goes - Simon Says Stamp , Always Crafting

7 comments:

חתולי8 said...

יופי של דף.
מעניין שגם אני, כשהעלתי היום פוסט באותו אתגר, קיטרתי על כך שאני אוהבת מאד את מה שיצא אבל שהצילום חרא.....

cotnob said...

This is a lovely LO, such pretty pastel colours.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x

Heather said...

A beautiful page, your design is stunning and such a beautiful photograph!!
Thanks so much for joining the Simon Says Stamp challenge
hugs
Heather xx

Mandy said...

Gorgeous page :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs Mandy xx

Tanya said...

הדף מהמם! אני מאווווווד אוהבת :)

מימס mimms said...

עינתי איזה LO מהמם!
אהבתי את הרקע הפתוח שנותן
מקום של כבוד לתמונה.
אני רואה שהשתמשת בלב שקבלנו בסדנה של דונה :o))

Ruthie Tzchory said...

משגע עינת!!! דף מהמםםם, ביג ביג לייק!!