Tuesday, October 25, 2011

Shabby Chic Altered Box

 בעבר הרחוק שלי לפני עידן הסקראפ , אהבתי מאד לעצב קופסאות שונות בכל מיני סגנונות.
סדר שעשיתי בחומרי היצירה הזכיר לי שנשארה לי קופסת עץ אובלית וחשבתי שיהיה לי נחמד לעצב אותה בסגנון השאבי שיק האהוב עלי מאד. בחרתי בגוונים הורודים, בתחילה צבעתי את הקופסה בצבע אקרילי ורוד, אחרי הצביעה קישטתי בכל מיני אמבלשמנטים מהמלאי שלי.
אני מאוהבת בתוצאה, ומה דעתכם? נראה לי שבקרוב תראו עוד קופסאות...
 תודה שבקרתם כאן.
יום נעים.
עינת
challenges:
embellish it - Lollipop Crafts
in the pink - Paper Cutz
lace it up - Bunny Zoo's

16 comments:

olushka-design.blogspot.com said...

קופסא יפייפיה!

Orli said...

קופסא קסומה ומקסימה
יפה לך הוורוד השאבי הזה

חתולי8 said...

גם אני התאהבתי בה! היא משגעת, וכן, תכיני עוד ותשויצי....

Ruthie Tzchory said...

עינתו'ש מהמם!!!! אבודה כ"כ עדינה והתוצאה נעימה לעין. מקסימה את!!!

Ruthie Tzchory said...

עבודה (סורי טעות הקלדה מהירה)
ועל הדרך גם נשיקות:))

Unknown said...

מ-ש-ג-ע !!!
עדין וורוד - מושלם :-)

א.ל said...

וואוו, איזו קופסה נהדרת ורומנטית

תחרה חדשה?? אהבתי את הבלינגים מסביב

הפרפר והשעון מוסיפים המון וינטג' לקופסה- המתכתיות הזאת ממש מבליטה אותם.

גם אני מאוהבת בקופסה ובהחלט אשמח לראות עוד קופסאות

Flowergirl said...

This is so beautiful I saw it over on the MIM challenge blog x
Wendy x

Geraldine said...

Beautifully embellished. Just gorgeous. Thank you for joining in BTC&G's Anything Goes challenge.
Geraldine

ליאת ורסנו said...

יפיפייה.

ענת גולדיטש said...

לא פלא שאת מאוהבת . גם אני . הקופסא יפיפיה

Sharon said...

Beautiful!! Thank you for sharing you awesome box with us at Paper Cutz Challenge!!! :)

Ani said...

Beautiful card! So elegant! Saw it on Make it Monday!
Hugs, Ani

Mina said...

wow Einat this is stunning, it has a real soft vintage feel to it too...I love it...thanks for joining in with our Bunny Zoe's Crafts monthly challenge
Mina xxx

Promosyon said...

I am really very glad after read here and I appreciate for the information that you presented here.

רחלי גזית said...

השאבי הורוד הזה עושה לי נעים וחמים בלב (-: