Saturday, January 23, 2010

כרטיסי וינטג'


ביום חמישי הייתי במפגש של הקומונה המפתח ליצירה, פגשתי שם הרבה פנים מוכרות וגם הרבה חדשות.
היתה החלפת מתנות והבנות שהשתתפו הביאו מתנות מאד יפות, יצירתיות ומושקעות.
T42 קיבלה מתנה מצליל, מתנה וינטג'ית מקסימה שכלל קופסה, מיני אלבום וכרטיס ברכה.
מאד התלהבתי ובהשראת הכרטיס של צליל חזרתי הביתה עם חשק להכין כרטיס בסגנון.
אהבתי את התוצאה ולכן הכנתי כרטיס נוסף בגוונים אחרים
האתגרים שהתאימו לכרטיסים:
צבעים בבלוג 2RedBananas
lots of layering בבלוג A Spoon full of Sugar
וינטג' בבלוג Magical crafts Fortnightly

תודה שקפצתם לבקר
שבוע מקסים לכולנו

11 comments:

ANAT S said...

יה.. איך אני אוהבת וינטאג'
יצא לך מקסים

צליל מאד תשמח לשמוע שהכנת בהשראתה

הנה הבלוג שלה
http://omkadeliba.blogspot.com/

צליל said...

עינת יקרה...
ראשית עלי לומר שרגשת אותי מאוד!!!
אני כ"כ אוהבת את העיצובים שלך שלהיות השראה ליצירה שלך זו מחמאה גדולה מאוד....
הכרטיסים מקסימים ממש אהבתי הכל את הצבעים ושילוב כל האלמנטים מושלם ממש....
תודה רבה
צליל

Yaffit said...

עינתוש,צדקת!
הכרטיס הראשון מאוד לטעמי!
אוהבת את הצבעים ואת הסוויץ שעשית לכרטיס של צליל.
נהדר!!!!!

Itzuvit said...

עינתי איזה יופי כרטיסי הווינטאג'.
פשוט נפלאים, מאוד מאוד אהבתי.
הם שובי לב!

מימס mimms said...

וואו,עינת זה מדהים !!
שני החלקים מודבקים בטוויסט כזה?
מאד אהבתי את הצבעים של הראשון !

אילנית said...

זה מושלם... הכרטיס הראשון נהדר, נפלא, מקסים ומהמם.....

אני בכלל מאוהבת בוינטאג' ואת עשית אותו משהו מיוחד.

Ayelet {Jenny} said...

לאחרונה אני מאוד נמשכת לכל מה שהוא וינטאז.
אבא שלי עובר דירה וכבר אמרתי לו לשים מדבקות עם השם שלי על הכל הוינטאז' של אמא שלי ז"ל ;-)
יצא לך משגע לחלוטין שתי הגירסאות :-)

Carol Ann said...

Beautiful! Thanks for playing at Magical Crafts.
Carol Ann xx

Valérie Goldenschue said...

Beautiful, thanks for joining us at CDM

Unknown said...

Fantastic projects, love them, many thanks for joining us at CDM this week. Hugs Avril xxx

pinky said...

These are so beautiful, thanks so much for sharing your vintage cards with us at CDM this week.
Pinky