Monday, July 20, 2009

scrap & fun

ביום חמישי האחרון השתתפתי בארוע שאורגן על ידי אליס, פעם ראשונה בארצנו מרתון של סדנאות יצירה עם מדריכות מחו"ל. שתי המדריכות היו מקסימות בריחיט ההולנדית ודונה האמריקאית, כל אחת הביאה את הסגנון היחודי שלה.
זוהי בריחיט ההולנדית שלימדה להכין מתלה לחלון דו צדדי משולב בתמונות וקישוטים, סדנא כייפית עם תוצר חמוד
אם כי לא הכי מתאים לחלונות הישראלים אך ניתן לשנות אותו לתמונת קיר או מיני אלבום. כשאסיים את הכנתו אעלה כאן תמונות.
מבחינתי גולת הכותרת של היום היתה הסדנא של דונה בה למדנו לעצב אלבום מקנוואס.
האלבום היה על טהרת החומרים המקסימים של חברת פרימה.
אלבום צבעוני מרהיב ביופיו, מאד הלהיב את הבנות וכמובן שגם אותי, משהו חדש ושונה ממה שאני רגילה לעצב.
כאסיים את עיצוב הדפים אפרסם כאן פוסט נוסף.
חזרתי הביתה עייפה מאד אך גם מרוצה, וביום שישי בבוקר נפגשתי עם עוד 3 בנות ליום יצירה פרטי משלנו, כך שהיו לי יומיים רצופים של יצירה כייפית {אני עדיין עייפה}.
כל הכבוד לאליס על היוזמה והארגון ואני מבינה שזו היתה רק ההתחלה...
בקרוב פוסט עם תמונות של התוצר הגמור.

No comments: